Cel 4 – Współpraca z otoczeniem
Wartość przychodów uzyskanych ze współpracy z otoczeniem gospodarczym w tym: darowizny, sponsoring, dofinansowania
• 3 444 508 zł [2014 r.]
• 4 366 820 zł [2015 r.] Inicjatywy popularnonaukowe, społeczne i kulturalne skierowane do mieszkańców regionu i społeczności US, m.in:
• Jubileuszowe koncerty uniwersyteckie
• Dyktando uniwersyteckie
• „Uniwersytet Szczeciński małym i dużym mieszkańcom Szczecina” – festyny rodzinne na Jasnych Błoniach
• Uniwersytecka gra biegowa – impreza integracyjna dla mieszkańców Szczecina
• „Szczecin Humanistyczny” – cykl wykładów popularnonaukowych
• Piknik uniwersytecki – coroczne imprezy integracyjne dla pracowników US
• Koncerty chóru Uniwersytetu Szczecińskiego
• Imprezy organizowane przez Akademickie Centrum Kultury
• Kwartalnik „Przegląd Uniwersytecki”: 520 artykułów, notek, wywiadów, komentarzy za okres 2012 – 2016 3 Realizacja strategii
• Profil US na portalu społecznościowym Facebook: ok. 3 000 fanów [2012 r.], 16 000 fanów [2016 r.]
• Działalność z zakresu public relations w latach 2012-2016:
− 75 konferencji prasowych
− 450 komunikatów prasowych
− 20 000 nieodpłatnych materiałów prasowych dot. US w mediach (prasa, radio, TV)